kolmapäev, 29. august 2012

Mitteametlik SK võistlus 29.08.12

Täna osalesime Ferryga TUBLI korraldatud mitteametlikul SK võistlusel, kohtunikuks oli Julia Saarestik. Tulemuseks ALG-klassis 2. koht (6st), I järk, 175 punkti!


Hindamislehelt
1. Ligipääsetavus - 10 x 1 = 10 p
2. Grupis lamamine - 9,5 x 3 = 28,5 p
3. Liikumine kõrval rihma otsas - 9,5 x 2 = 19 p
4. Liikumine kõrval ilma rihmata - 5 x 4 = 20 p
5. Lamama minek liikumise pealt - 10 x 2 = 20 p
6. Juurdetulemine - 10 x 3 = 30 p
7. Seisma jäämine liikumise pealt - 9,5 x 2 = 19 p
8. Tõkke ületamine - 9,5 x 2 = 19 p
9. Üldmulje - 9,5 x 1 = 9,5 p

Kommentaarid
Olin sellel võistlusel liikumisjuhiks kõigis klassides, seega Ferry oli enne platsile minekut umbes 2 tundi üksinda hoiupaiga aia küljes istunud ja energiat täis. Seda oli näha juba siis, kui me püsivusele läksime, sest ta kõndis kõrval küll kontaktselt, kuid tõmbles pidevalt vasakule-paremale, ette ja taha. Ma ei olnud sugugi kindel, et ta sellises meeleolus rahulikult lamada suudab, aga kartus oli seekord asjatu. Lamas ilusti, pool punkti läks maha ilmselt käppade sättimisest.
Individuaalvõtetel oli peaaegu kõik ok. Ma olen alati õnnelik pigem siis, kui Ferry näitab üles enda hullumeelset poolt, mis kandub hea õnne korral üle suurepäraseks kontaktiks ja võrratuteks kiirusteks, aga halval juhul tähendab ka ära jooksmist. Seekord oli head õnne päris palju, aga tuli ette ka halba.
Ferry startis iga võtte alguses nagu torpeedo ning seda kõrvalkõndi polegi võimalik kirjeldada (peab nägema). Kõnnib korrektselt ja kontaktselt, aga on arusaada, et ta on liigset energiat täis.
Rihmaga kõnd oli tõesti väga ilus. Rihmata kõnnil see startimine aga viis ära jooksmiseni (2-3 meetrit), mille peale ma kohutavalt vihastasin ja karjusin lama käske päris palju ja kõvasti, kuni Ferry lõpuks lamama läks. Mulle ei meeldi see ära jooksmine, aga veel vähem meeldib, et ta läks varem palju kiiremini lamama (1-2 käsu peale) kui nüüd! Igatahes sai koer korralikult riielda ning see ilmselt hoidiski ta ülejäänud võtete ajal vajaliku protsendi võrra vähem energilisena ja kaotas ka mõtted kuskile jooksmisest. See võte peaks reeglite järgi tegelikult vist 0 olema, aga kuna tegime skeemi edasi ja see oli tõesti väga ilus, siis saime minimaalsed punktid kätte...
Ma hakkasin peale võistlust mõtlema, et mismoodi saaks selle rihmata kõrvalkõnni juures punkte säästa (just sel juhul, kui ta võtet alustades kuskile jookseb) ja mul on õnneks üks idee olemas :)
Ülejäänud võtted olid tehtud väga-väga ilusti, seda näitavad ka saadud punktid. Seisma jäämisel kipume me aeg-ajalt pool punkti kaotama Ferry viltuse peatuse pärast, aga õnneks pole see midagi katastroofilist. Tõkke pool punkti jääb saladuseks, aga eks seal ka mõni väiksem viga juures oli. (lisatud tagantjärgi: tuli meelde, mis see viga oli - Ferry oli niivõrd kõrgel instinktil, et haukus tõket hüpates - ta pole seda kunagi teinud, mis näitab veelkord, et ta oli väga energiat täis!)
Üldiselt jäin võistlusega rahule ja väga hea on see, et iga võistlus on andnud mulle tohutult palju infot, mida tulevikus teisiti teha. Ja mulle tundub, et neid probleeme jääb aina vähemaks, millele lahendust on vaja otsida ja "järgmisel võistlusel tark olla"!

Kommentaare ei ole: